FAQ

Máte prodejnu?

Ne! Zatím máme pouze e-shop.

Doručujete po celém světě?

Bohužel ne 😔 Doručujeme zboží po České republice a na Slovensko

Co mám dělat, když moje zásilka nebude doručena do dvou dnů?

Snažíme se všechny zásilky co nejdříve odeslat jejich novým majitelům. Nestává se to často, ale někdy se můžeme o pár dní zpozdit. Pokud zásilka nedorazí do týdne, napište nám a zjistíme, kde se stala chyba.

Jsem z Prahy a rád si objednávku vyzvednu osobně, je to možné?

Dříve bylo možné si objednávku vyzvednout v naší kanceláři, ale tato možnost momentálně není k dispozici.

Jak připravujete zboží k prodeji?

Snažíme se každý kus vyprat, vydesinfikovat a vyžehlit před odesláním! Toto zaručuje, že dostanete to nejlekší zboží v nejlepším stavu!

Jak se dozvím, jestli mi velikost sedne?

Protože všechny naše produkty jsou z druhé ruky, některé velikosti mohou být zastaralé nebo nečitelné. U každého produktu proto najdete kromě uvedené velikosti i míry, které vám pomohou zjistit, zda vám vysněný produkt bude perfektně sedět.

Můžu zboží vrátit?

Určitě. Veškeré podmínky pro vrácení zboží můžete najít na našem webu.